Milion Samochodów Citroën C3.

Trzecia generacja Citroëna C3 osiągnęła właśnie milion sztuk wyprodukowanych w fabryce w Trnawie na Słowacji. Model został wprowadzony do sprzedaży w listopadzie 2016 roku i dał nowy impuls marce. Aktualnie oferowana gama jest zgodna z nową stylistyką marki, która obiecuje wysoki komfort. To prawdziwa wizytówka marki Citroën. Wyrazista oferta odniosła sukces i w 2020 roku C3 uplasował się wśród 7 liderów rynku w Europie.

Sukces handlowy potwierdza mocną pozycję bestsellera marki. Ten wszechstronny samochód miejski posiada liczne zalety. Aby kontynuować wspaniałą historię sukcesu, w 2020 roku Citroën dokonał ulepszeń, eksponując to, co czyni model zdecydowanie innym i ujmującym – niepowtarzalny wygląd. Po raz pierwszy pojawił się nowy przód zgodny z nową stylistyką marki, rozszerzono możliwości personalizacji, zaoferowano wzorcowy komfort i wiele nowoczesnych elementów wyposażenia realnie przydatnych w codziennej eksploatacji. 

AGNIESZKA-DOROSZEWICZ @ Continental Productions

BOGACTWO BARW – MILION ODMIENNYCH C3 DZIĘKI PERSONALIZACJI
Dzięki wyjątkowej sylwetce, odmiennej linii i niepowtarzalnym cechom, C3 jest natychmiast rozpoznawalny na obecnym, bardzo stereotypowym rynku. Ten nowoczesny i dający poczucie bezpieczeństwa hatchback, nie jest podobny do żadnego innego samochodu w segmencie. Wyróżnia się silną i barwną osobowością. 
W momencie debiutu rynkowego w 2016 roku model C3 jako pierwszy zaoferował kompletną i spójną ofertę personalizacji. To element, który stanie się wyróżnikiem Citroëna również w odniesieniu do pozostałych modeli gamy. W 2020 roku nowy C3 daje klientom jeszcze więcej możliwości konfiguracji samochodu zgodnie z własnym upodobaniem. Mogą wybrać spośród prawie 97 kombinacji wyposażenia zewnętrznego. Personalizacja pozwala każdemu wyrazić osobowość i styl poprzez wybór wyglądu zewnętrznego od subtelnego do w pełni podążającego za modą, jak również daje możliwość ożywienia klasycznego koloru nadwozia kontrastującą barwą dachu i/lub kolorowymi akcentami. Klient może dopasować wybrany C3 do własnego wizerunku, by stworzyć jedyny w swoim rodzaju samochód, niepodobny do 999 999 innych.

Przechodząc do konkretów, C3 jest hatchbackiem oferującym najwięcej możliwości personalizacji w segmencie. Zapewnia:
· 7 kolorów nadwozia, w tym 2 kolory o silnym „ładunku energetycznym” – Rouge Elixir i Spring Blue, jako uzupełnienie znanych już kolorów – Noir Perla Nera, Gris Acier, Gris Platinium, Sable, Blanc Banquise.
· 4 pakiety kolorystyczne lub barwne akcenty na obudowach świateł przeciwmgłowych i panelach Airbump®, w kolorze Emeraude Anodisé oraz czarnym, białym i czerwonym.
· 4 kolory dachu, w tym bardzo modny kolor Bleu Emeraude, jako uzupełnienie dotychczasowej gamy kolorów Blanc Opale, Noir Onyx i Rouge Aden. Kolory dachu są zgodne z kolorem obudowy lusterek wstecznych i elementów ozdobnych na tylnych bocznych słupkach.
· 3 elementy ozdobne dachu – naklejki Rouge, Techwood, Emeraude na centralne przetłoczenie dachu i tylne boczne słupki.


Atrakcyjne cechy Citroëna C3 przekładają się na bogaty mix sprzedaży miliona klientów:

– 41% zamówień obejmuje bogato wyposażone wersje (Shine oraz Shine Pack)

– 65% sprzedaży obejmuje opcję dwukolorowego nadwozia

– 68% sprzedaży obejmuje opcję paneli Airbump®.

W Polsce około 60% sprzedawanych wersji to wysoko wyposażona wersja Shine.
Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opsywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *