fbpx

Nowy Citroën C3 – komofortowy samochód z charakterem

Nowy Citroën C3 nie jest podobny do żadnego innego samochodu w tym segmencie. Wyróżnia się wyrazistą, barwną osobowością i niezrównanym komfortem.

Charyzmatyczny, o sympatycznym wyglądzie model C3 jest bestsellerem marki, który od momentu swego debiutu rynkowego sprzedał się w 4,5 milionach egzemplarzy. Na koniec grudnia 2019 roku znalazł się w pierwszej piątce najlepiej sprzedających się w Europie modeli klasy B i był trzecim najlepiej sprzedającym się modelem we Francji. 

Nowa odsłona modelu potwierdza strategię Citroëna, który chce iść własną drogą i nie być marką jak wszystkie. Nowy Citroën C3 to samochód o niepowtarzalnym charakterze, największych możliwościach personalizacji i najwyższym komforcie na rynku.

Nowy Citroën C3 podkreśla swój wyjątkowy charakter:

– to samochód z charakterem dzięki nowej stylistyce przodu, która będzie wprowadzona również w innych modelach marki, oraz nowym reflektorom LED,

– to większe możliwości personalizacji z 97 kombinacjami lakierów nadwozia, 3 naklejkami na dach, 2 nowymi wzorami obręczy kół oraz 4 wersjami (w tym jedną nową) wykończenia wnętrza,

– to nowa wersja paneli Airbump®, które stanowią znak rozpoznawczy marki,

– to wyższy poziom komfortu wnętrza dzięki nowym, zwyczajowo stosowanym w pojazdach wyższej klasy, siedzeniom Advanced Comfort, w które po raz pierwszy wyposażono samochód z tego segmentu, 12 nowoczesnym technologiom wspomagającym kierowcę i ułatwiającym codzienne użytkowanie samochodu, takim jak wspomaganie parkowania przodem czy liczne usługi mobilne: Connect Assist (wzywanie pomocy / SOS), Connect NAVi z ekranem dotykowym 7″ i Connect Play, dzięki któremu można sklonować ekran smartfonu na ekran samochodu. Wszystko dla ułatwienia codziennego życia zgodnie z aktualnymi trendami.

Napędzany wysokowydajnymi silnikami spalinowymi, które spełniają normy Euro 6 i łączą wysokie osiągi z niskim poziomem emisji, nowy Citroën C3 jest uniwersalnym modelem plasującym się w sercu rynkowej oferty.

Źródło: materiały Citroën Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *